When You Feel Stupid…

… watch this video to feel good about yourself

  • Ms Loala

    OMG are they for real? they’re making arbitrary guess, typical brainwashing!
    But i couldn’t help it when they pined North Korea and France lol! now that’s the greatest nation that we’re all talking about isn’t it!

  • Ms Loala

    OMG are they for real? they’re making arbitrary guess, typical brainwashing!But i couldn’t help it when they pined North Korea and France lol! now that’s the greatest nation that we’re all talking about isn’t it!

  • Hamza

    LMAO..
    best one was:
    “who’s Fidel Castro?”
    “A singer”

  • Hamza

    LMAO..best one was:”who’s Fidel Castro?”"A singer”

  • KJ

    Hamza: Yeah I know right? I almost shot myself!

    ms loala: I know! I can’t believe they rule the world when the majority of the population have no idea what their neighboring state is called. Trust me, I lived in the US for a little while…. they thought we Arabs ride camels to schools.

  • KJ

    Hamza: Yeah I know right? I almost shot myself!ms loala: I know! I can’t believe they rule the world when the majority of the population have no idea what their neighboring state is called. Trust me, I lived in the US for a little while…. they thought we Arabs ride camels to schools.

  • Kinan

    This is FRIGGIN SCARY….

    I swear to zizzy balooba I could have answered all of these questions back when i was friggin 5 years old.

    I kinda had a mild heart attack watching this

    :|

  • Kinan

    This is FRIGGIN SCARY….I swear to zizzy balooba I could have answered all of these questions back when i was friggin 5 years old. I kinda had a mild heart attack watching this:|